sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Mää sai äitiepäiväkortei ja lahjoi kanss



Sävyskaala ol vaalevanpunane. Kouluis ei enä tehd äitiepäivä kortei. Se o sääli.. Mun pitä muista ensvuon osta hyvissä ajoi edes korttipoji.

Onpa kauniste kirjotet 'äiti' toho kirjekuoree. Nii somast ja selkkiäst, vak ope kerroi mul, et lapsel o suttune käsiala.

Tosa soffal ol kuulem mää nauttimas kaffet ja kakku. tosa soffa vieres o Ninja. Vaik Ninja o oikkiast must, nii täsä se o ny valkone. Poik selit, et see voi ol oikkiast valkone. Mää ajatteli, et o to soffa olennonki ja mu välil muutam ero, mut jos mää oikkiat poja mieles ole tomne siro olento kukka mekos ja polkkatukas. Mul tul hyvä miäl.

Keskmäises o tyylitelt juoksevakoira kehyksen ja äitin päivää kirjotet erikse. Äitin tyttö. Nii määki olisi tehn, eihä ne olis samal rivil mahtunukka ja tavumerk o maailma rumi merk. Se käyttö pitä ain välttä, ko mahdollist, vaik sit joudus jotta oikkekirjotus säänttö vähä kiertämä. Sitä paitti yhdyssana ova omitussi ja suuri osa epäselväst yhdyssanoi. RKS paljasta tämä kortitekijä ikäryhmä, mut näyttä se vaa suloselt lyhenttelt mu kortissan.

Kolmas o kauniste paketoi ja singreerattu. Hieano kanss. Sana Mutsi kertto nyy sit tämä kortitekijä ikäryhmä ja o oleelline ko sisältön o ite kirjotet runo aihhast strutsi.



Huomakka reunmaise korttii nimekirjottamisse valitt kynä färi, see sointy korti sävyhi, mut erottu hyvi. Läpsel o färisolmä kans.

Keskmäisses ol mää ja mu piirtämise hellyttävä prosessikuvaus. Näköne o. Taitelija o jättän pahimma virhhe piirtämät, niiko maliaa kunnioittava taitelija kuuluki tehd. Poista valokuvaajaki muotokuvast pahimma kiillo ja paisse malli naamast.

Reunimmaises o ite kirotet runo, jos o metafori ja rakkaut, Ihana <3



Keskmäise korti tekijä käyt korti kaikpinna taittellisse tuotantto ja kirjot mul aukeamal liikuttavi juttui.

Kiito Teil <3

Juu o mul neljäski laps. Hänelt sai Eppu Normaali Mutalan ja Heli Laakson Peippo Vei ja kahesorme lisko sormukse. Niistäkki määbriemastusi
posted from Bloggeroid

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti