tiistai 3. heinäkuuta 2012

Mää ny ole vaa semne, et suust tule mitä sattuu


Uudistin ovikranssit etu- ja takakuistil. Toisse tul heini, siakärsämö ja akileja. Toisse ruohosipulii ja akileja.




Olin kärttyny kokopäivä ja aatteli, et tarttisi semse paida, josa lukis, et "Mää ny ole vaa semne, et suust tule mitä sattuu" 

Mää ole tänä päästelly suustan semssi laussei ko:

- Pääsenk sust ero, jos ostan sull jäätelötuuti. Saas valit iha mink vaa.



- Kuole sit mun puolestan nälkkä.



- Kusipää! Ryyppäsit sit nekki raha.



- Älä pyyr mult enä ikä senttiäkkä, ei tipu.



- Suttupyttyje kuninkaat.



- Pidä sit kanss hauska siel.



- Ei sunka tyylis ol mittä kehumist.



Säätieto widget lupas huomiseks, kakskyt lämmint ja myrsyn mahdollisuut. Pitä muista kerät pyyki poijes narult, ettei tarvi metästää pikkuhousujan naapureitte pihoilt. See o must hiuka verra nolo.

2 kommenttia:

  1. No ei pahoja sanottuja... ;D

    VastaaPoista
  2. Muistan kerran kun sanoit mun lapselle, että jos se menee tappaamaan ittensä sinne katolle niin sä nirhit sen. Vai miten se nyt menikään? Kiitos siitä. Mä olen tänään karjahtanut kahdesti. Sattuu kurkkuun.

    VastaaPoista