sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

VRn tietojärjestelmä o edelleen perseestä.



Porukka o tottunu jo siihe VRn tietojärjestelmähä tai sit väsyn valittaa. Mää aijo taas yhde postaukse verra jatkaa. Yriti osta lapsel lippu isäsä luo. Automaatti ei myyny, ku ei ollu paikkoi. Meni ostama sit luukult, ko ajatteli, et ko sil ämmäl o hiir, nii see saa sil järjestelmäl selitty, et flika o pakko pääst isäs luo, ko siel ei ol vastaotto ko kerra viikos Isä määrittelemän kello lyömäl. Ja et jos istumapaikka ei ol nii flik seiso tai istu vessas. Noo, ei se ämm kommunikoinu yhtä paremmi se järjestelmä kanss ko määkä. See selit, ett juu-u, kettä ei voi estää junaa nousemast, mut ilma paikkalippu se o vitose kalliimppa. Mää kirosi, et tarkotakssää jumalaut, et jos ei saa paikka o maksettav extraa ja perssellä istuva pääse halvemmal. - Nii-i nää meijä järjestelmä ova tämmötti, ei voi mittä. Mää kerroi sil tätil, et nee o iha perseestä ja syvält, vanha ol sata kertta paremp.. Ei see se ämmä vika tietekkä ollu vaa joku järjestelmänsuunnittelija, joka o ite nii rikas, ettei sen tarvi ikä matkusta junal.

Ny mää kiroon koko suunnittelijan ja sen koko suvu. Menkko niitte elämä siihe malli, et o pakko matkusta päivittäi junal ja vähinttä joka toine päiv o junast, just lipuosto hetkel loppune paika. Siitäs saava, koittakko milt tunttu ol VR tietojärjestelmä uhri.

posted from Bloggeroid

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti